Müügi seaded
See menüü võimaldab teil müüa oma pilte toodete või digitaalsete failidena. Kui soovite oma pilte müüa, on oluline, et aktiveerite selle valiku. Müügiseadistusele pääseb ligi, kui klõpsate galerii 3 punkti nupule menüüs/ /Galeriid.
Ja galerii sees, paremas veerus
Kui klõpsate Müügiseadeid, siis esimesel ekraanil palutakse teil aktiveerida valik Tellimise lubamine, et lubada piltide tellimist.
Kui see on aktiveeritud, kuvatakse mitu võimalust, mille abil saate kohandada oma piltide müüki.
Hinnakiri
Esimene asi, mille leiate, on hinnakiri. Hinnakirjade seadistamisel vaikimisi valitud hinnakiri on eelnevalt valitud. Hinnakirja menüüst saate valida teise. Ja kui teil on vaja, saate teha hinnakirjas lõplikke muudatusi, klõpsates nupul Edit (Muuda).
Kampaaniad
Erinevalt vautšeritest, mis kehtivad kõikidele galeriidele, võimaldavad kampaaniad määrata konkreetsed allahindlused üksikutele galeriidele ja isegi lubada erinevaid allahindluse tasemeid ühe galerii piires. See mitmekülgsus annab teile võimaluse kohandada oma soodustusi ja suurendada tõhusalt oma müüki.
Kampaania lisamiseks galeriile avage selle müügi seaded Veenduge, et valik " Tellimuse lubamine " oleks aktiveeritud. Kui olete müügi seadetes, aktiveerige soodustus, et vaadata selle kohandamisvõimalusi. Saate piirata kampaania kasutamist ühe kliendi kohta, märgistades vastava märkeruudu.
Kampaaniad nõuavad konkreetset lõppkuupäeva, mille saate määrata väljal Lõppkuupäev. Saate valida, kas määrata kampaania absoluutse või protsentuaalse allahindlusena, valides vastava valiku lahtris Type (Tüüp ). Absoluutse valimine tähendab, et määrate allahindluse summa absoluutses väärtuses, samas kui protsent tähendab, et määrate allahindluse protsendina kliendi tellimuse väärtusest.
Kampaania raames saate luua kuni kolm erinevat soodustustaset. Iga taseme jaoks saate määrata selle aktiveerimiseks vajaliku summa ja minimaalse tellimuse väärtuse. See stimuleerib kliente, et nad jõuaksid maksimaalse võimaliku allahindluseni, julgustades neid ostma rohkem tooteid. Sarnaselt vautšeritele on teil iga soodustustaseme puhul võimalus katta oma klientide ostude saatmiskulud, märgistades tarnekasti. Pange tähele, et see ei mõjuta Saal Prio kontosid, sest neile on juba tasuta saatmine lubatud. Saal Prio konto puhul ei kanna ei teie ega teie kliendid saatmiskulusid.
Kui olete galerii jaoks kampaania seadistanud, klõpsake nuppu Salvesta. Kui avate galerii jagatud lingi, näete kõiki kampaania üksikasju ühe pilguga. Kampaania kehtivuse lõppkuupäev ja allahindluse saamiseks vajalik summa kuvatakse üleval paremas nurgas. Kui klient jõuab allahindluse tasemele, kohandatakse automaatselt järgmise allahindluse taseme saavutamiseks vajalikku summat.
Soodustus kantakse automaatselt teie kliendi ostukorvi. Pange tähele, et kampaaniaid ja vautšereid ei saa kasutada samaaegselt.
Filtreerige tooteid pildi kuvasuhte järgi
See võimaldab tellida valitud hinnakirjast ainult neid tooteid, mis vastavad pildi kuvasuhtele.
Lubage pildi redigeerimine/väljalõikamine
Selle valiku aktiveerimisega saate anda kliendile võimaluse pildi kärpimiseks ja ümberkujundamiseks. Kui fototoode on valitud, on jagatud galerii lingil saadaval pildi redigeerimise nupp.
Sellele klõpsates saab klient teha pildile viimaseid kohandusi vastavalt valitud fototoote formaadile.
Pildi asendamine enne tellimist
Selle valiku aktiveerimisega saate pärast tellimuse tegemist ja enne selle tootmisse edastamist lõpliku faili üles laadida. Lisateavet leiate seotud sisust.
Müügigalerii
Kui olete valmis, peate klõpsama nupule Salvesta. Näete, et galerii staatus on muutunud.
Kui avate oma galerii, näete, et galeriis on nüüd saadaval valik Osta kohe.
Pilte saab osta vastavalt valitud hinnakirjas määratud konfiguratsioonile.
Lisaks galeriidele saab müüki panna ka kõik fototooted, nagu näiteks fotoraamatud, kalendrid ja kaardid.