Hinnakirjad

Hinnakirjad

Fototoodete müümiseks peate kõigepealt looma hinnakirjad, milles määratlete kõik müüdavate toodete kriteeriumid, nende omadused ja hinnad. Kui need hinnakirjad on loodud, on neid võimalik kasutada teie galeriides, kui on aktiveeritud valik " Tellimise lubamine ".
Kõik loodud hinnakirjad kuvatakse müügipaneeli menüüs Hinnakirjad. Neid saab igal ajal muuta, klõpsates nupule Edit (Muuda). Saate luua nii palju hinnakirju kui soovite.

Hinnakirjade paneel

Hinnakirja loomiseks tuleb klõpsata nupule Lisa. Ilmub menüü Uus müügihinnakiri.

Uue müügihinnakirja menüü

Esimesena tuleb määrata Põhiseaded. Siin peate andma oma hinnakirjale pealkirja. See nimi on nähtav ainult teile ja seda ei jagata teie klientidega. Saate määrata hinnakirja vaikimisi hinnakirjaks. Nii aktiveeritakse see vaikimisi, kui lubate ühe oma galerii kommertsialiseerimist. Ja kui soovite, saate aktiveerida hinnakujundaja, et hinnad automaatselt ümardada.

Hinnakirja põhiseaded

Toodete konfigureerimine

Põhiseadete all leiate erinevad saadaval olevad fototoodete kategooriad. Peate aktiveerima need, mida soovite oma hinnakirjas määrata.

Tootekategooria deaktiveeritud

Niipea kui tootekategooria on aktiveeritud, ilmuvad uued valikud. Saate igas kategoorias saadaval olevad tooted eraldi aktiveerida ja deaktiveerida.

Tooted kategoorias Wall Art

Lisaks saate klõpsates Configuration (Konfiguratsioon), aktiveerida ja deaktiveerida iga toote erinevad konfiguratsioonivõimalused. Sõltuvalt konfigureeritavast tootest leiate erinevaid võimalusi selle kohandamiseks. Kui olete seadistanud, peate konfiguratsiooni salvestama.

Foto muutuva raami konfiguraatoris

Te saate ka fototoodete kuvamise järjekorda sorteerida, nii et teie valitud toode ilmub esimesena. Selleks klõpsake lihtsalt iga toote paremal pool ilmuvatel nooltel ja liigutage seda vastavalt soovile üles või alla.

Hinnakirjas ümber järjestatud tooted

Saate muuta nii fototoodete kategooria kui ka kategoorias olevate fototoodete kuvamise järjekorda.

Hinna määramine

Saate määrata iga toote lisatasu. See lisatasu lisatakse toote ostuhinnale ja vastab kasumile, mida saate iga müüdud toote eest. Saate määrata erinevaid lisatasusid: Absoluutne, mille puhul saate määrata fikseeritud lisatasu. Protsentuaalne, kus saate määrata protsentuaalse lisatasu. Fikseeritud iga toote jaoks, mis võimaldab teil käsitsi määrata iga toote müügihinna.

Lisatasu tüübid

Kui klõpsate Configuration, kui on valitud Fixed for each product (Fikseeritud iga toote jaoks ), näete selle toote konfiguratsioonipaneeli.

Fikseeritud iga toote jaoks konfiguratsioonimenüü

Siin saate konfigureerida kõike, mis on seotud fototootega, ning leida teavet selle ostuhinna, müügihinna ja teenitava kasumi kohta. Saate iga artikli vastavalt oma vajadustele aktiveerida või deaktiveerida. Vaikimisi on kõik fototootes olevad artiklid valitud eelseadistatud müügihinna ja kasumiga. Te saate hõlpsasti muuta kõigi artiklite lisatasu absoluutset või protsentuaalset tüüpi esimesel paneelil.

Rakendage lisatasu valitud artikli menüüle

Saate määrata, et konkreetne konfiguratsioon oleks vaikimisi valitud, kui see valitakse galeriis ostmiseks. See seab soovitud konfiguratsiooni esikohale ja muudab kliendi jaoks valiku lihtsamaks.

Eelnevalt valitud artikli menüü

Saate kasutada filtreid ja otsinguvahendit, et leida kiiresti kõik teie määratud funktsioonidega artiklid. Nii on lihtne aktiveerida ainult soovitud funktsioonidega artikleid.

Konfiguraatoris rakendatud filtrid

Samuti saate otsustada, millise lõpphinnaga iga toodet müüakse, sisestades lihtsalt väärtuse veergu Müügihind. Kui olete oma seadistused teinud, klõpsake nuppu Salvesta.

Lisatasu tüübid

Millal kasutada protsendilise lisatasu tüüpi

Kaaluge protsentuaalse lisatasu kasutamist, kui soovite pakkuda paindlikku hinnakujundust vastavalt fotode väärtusele või suurusele. Protsentuaalsed lisatasud võimaldavad teil kohandada erinevate fototoodete hinda proportsionaalselt, et kajastada erinevaid tootmiskulusid, säilitades samal ajal järjepideva kasumimarginaali. See lähenemisviis on ideaalne, kui pakute laia valikut erineva kvaliteedi ja suurusega tooteid, andes klientidele vabaduse valida oma eelarvele ja eelistustele kõige paremini vastava variandi.

Millal kasutada absoluutse lisatasu tüüpi

Absoluutne lisatasu sobib hästi, kui soovite määrata fikseeritud baaskasumi oma fotodele ja katta sellega lisakulud, mida ei mõjuta suuruse või väärtuse varieerumine. Kasutage absoluutset lisatasu, et tagada konkreetsete kulude piisav katmine, ilma et tugineksite ainult toote omadustele. Absoluutsed lisatasud on eriti kasulikud, kui teil on standardiseeritud tooted, mille tootmiskulud on ühetaolised, ja kui soovite säilitada järjepideva kasumimarginaali kõigis oma nimekirjades.

Millal kasutada iga toote lisatasu tüübi puhul fikseeritud

Kaaluge iga toote jaoks fikseeritud hinna kasutamist, kui soovite täpset kontrolli üksikute toodete hinnakujunduse üle, mis põhineb nende unikaalsetel omadustel ja väärtusel. Seda hinnakujundusmeetodit võite kasutada, kui teil on piiratud koguses või eksklusiivne fotokollektsioon, mille eriomadused eristavad neid teistest teie pakkumistest. Fikseeritud tootepõhine hinnakujundus võimaldab teil strateegiliselt positsioneerida teatud fotosid kõrgema hinnaga, säilitades samal ajal ülejäänud portfelli jaoks järjepideva hinnastrateegia.

Pange tähele, et Saal Digital Professional Account'i puhul kohaldatakse loetletud hindadele juba iseenesest 35 % allahindlust. Sellest tulenevalt sisaldavad ostuhinna veerus näidatud hinnad juba seda allahindlust ja on seega Saal Digitali loetletud hindadest madalamad. See annab teile Saal Digitali professionaalse konto puhul paindlikkuse määrata iga artikli müügihind Saal Digitali loetletud summast madalamaks, kuigi on oluline tunnistada, et see võib kaasa tuua väiksema tulu.

Digitaalsed failid

Lisaks fototoodetele saate müüa või teha oma digitaalsed failid tasuta kättesaadavaks. Lisateavet leiate artiklist Failide allalaadimine.

Konkreetse pildi hinnakiri

Saate luua konkreetse hinnakirja üksiku pildi jaoks. See on kasulik näiteks siis, kui soovite müüa grupifotot teatud formaadis ja teatud hinnaga. Selleks avage galerii ja valige foto. Kogu teave foto kohta ilmub paremal asuvasse menüüsse. Kogu müügiteabe vaatamiseks klõpsake vahekaardil Müük. Siit leiate hinnakirja rippmenüü.

Galeriis valitud pilt

Vaikimisi on valitud Use price list from gallery (kasuta hinnakirja galeriist ). Teil tuleb vaid valida hinnakiri, mida soovite selle konkreetse foto jaoks aktiveerida. Kui olete valinud, klõpsake nuppu Salvesta muudatused.

Pildi hinnakirja valikud

Kui avate galerii, näete, et valitud foto pakub tooteid ja hindu selle konkreetse foto jaoks määratud hinnakirjast.

Hinnakujundusstrateegia: Üldised nõuanded

Lisaks on siin mõned üldised nõuanded, mis aitavad teil oma fotode hindu tõhusalt kujundada:

  1. Arvutage tootmiskulud: Alustage iga fototoote tootmisega seotud kulude kindlaksmääramisest, võttes arvesse muid teie ettevõtte kulusid. Kaasa need kulud oma hinnastrateegias.
  2. Uurige turgu: Analüüsige sarnaste fotode ja toodete hindu oma niššis. See annab teile ettekujutuse hinnavahemikust, mida kliendid on valmis maksma.
  3. Hinnake oma tööd: Hinnake oma töö hinda selle kunstilise väärtuse ja atraktiivsuse alusel ning võtke arvesse fotode tegemisele ja töötlemisele kulunud aega ja vaeva. Jätke oma loomingulise töö eest mõistlik varu.
  4. Paku erinevaid hinnavõimalusi: Pakkuge hinnavõimalusi erinevate suuruste või formaatide puhul, et need sobiksid eri eelarvete jaoks.
  5. Kvaliteet versus kvantiteet: Leidke tasakaal, kas müüa rohkem fotosid madalama hinnaga või müüa vähem fotosid kõrgema hinnaga. Kaaluge, kuidas mõlemad lähenemisviisid on kooskõlas teie ärieesmärkidega.
  6. Pakkuge sooduspakkumisi: Looge eksklusiivsuse tunnet, pakkudes piiratud aja jooksul oma parimate fotode sooduspakkumisi kõrgema hinnaga.
  7. Kupongid: Pakkuge allahindlusi, kui kliendid ostavad mitu fotot või toodet koos.
  8. Testige ja kohandage: Alustage konkurentsivõimeliste hindadega ning kui saate ülevaate klientide eelistustest ja müügitrendidest, kohandage hindu vastavalt sellele. Jälgige konkurentide hinnakujundust ja veenduge, et teie hinnad on turul konkurentsivõimelised, säilitades samas kasumlikkuse.
  9. Jälgige kasumlikkust: Vaadake regulaarselt läbi müügiandmed ja kulud, et tagada kasum iga müügiga.
  10. Brändi tajumine: Hinnake oma fotode hinda nii, et see peegeldaks teie kaubamärgi väärtust. Vältige liiga madalate hindade kehtestamist, sest see võib kahjustada teie kaubamärgi tajutud kvaliteeti.

Pidage meeles, et hinnakujundus on teie ettevõtte dünaamiline aspekt ning oluline on oma hinnastrateegia korrapäraselt läbi vaadata ja ajakohastada, lähtudes muutuvatest turutingimustest, klientide tagasisidest ja ärieesmärkidest.