Blokeerida tellimusi ja asendada pilte
Fotoportaal pakub teile mitmeid võimalusi oma klientide tellimuste kontrollimiseks. Tellimused saab kas automaatselt meie süsteemi üle kanda või saate need käsitsi vabastada.
Kui te ei muuda pilte enne tellimuse esitamist, kasutatakse tootmises teie poolt üleslaaditud algset resolutsiooni. Alternatiivina on teil kaks võimalust tellimuste blokeerimiseks. Te võite enne tellimist vahetada pildid suure eraldusvõimega piltide vastu või saate iga tellimuse käsitsi heaks kiita ilma pilte vahetamata. Võite isegi kombineerida mõlemat võimalust.
Fotoportaal annab teile paindlikkuse, et kontrollida tellimusi nii, nagu soovite, ja tagada, et saate parimad tulemused.
Piltide vahetamine enne tellimist
Selle valikuga saate säästa aega oma fotode redigeerimisel ja ruumi failide üleslaadimisel. See võimaldab teil laadida üles oma pilte töötlemata ja madala resolutsiooniga eelvaateid. Kui tellimus on loodud, saate enne tellimuse kinnitamist laadida üles lõplikud pildid töödeldud ja kõrge kvaliteediga. Selle võimaluse leiate menüüst Müügi seaded valitud galeriis.
Teil on vaja aktiveerida Asendage pildid enne tellimist valik. Nii saate teate pildi muutmise kohta, kui tellimus on loodud. Kui see on aktiveeritud, peate klõpsama Salvesta.
Kui klient sooritab sellest galeriist ostu, saate e-kirja, mis teavitab teid tellimusest. Selle töötlemiseks võite klõpsata antud lingile või logida sisse fotoportaali ja minna menüüsse Tellimuste haldamine sees Müük.
Siit leiate tellimuse, mille teie klient on teinud staatusega Tootmispildi ootamine. Kui klõpsate sellel, näete kõiki tellimuse üksikasju.
Pange tähele, et kui klient valib tellimuse ettemaksu võimaluse, peate kõigepealt asendama pildid. Alles pärast seda sammu saadetakse kliendile e-kiri ettemaksu üksikasjadega, sest enne seda ei saa tellimust töödelda.
Pidage meeles, et see funktsioon ei kehti " Download All - Digital Files" tellimuste puhul, kuid kehtib üksikute digitaalsete allalaadimistellimuste puhul.
See on koht, kus peate üles laadima trükkimiseks mõeldud töödeldud, kvaliteetsed failid. Juhul, kui teil ei ole neid veel retušeeritud, saate alla laadida CSV-faili, mis sisaldab fotode failinimesid. Peate selle kopeerima ja kleepima sellesse tarkvarasse, mille olete valinud fotode retušeerimiseks, näiteks Lightroomi. Pange tähele, et Lightroomi puhul peate sisestama failinimed komaga eraldatuna filtri kasti. Näiteks: wedding_01.jpg, wedding_04.jpg, wedding_02.jpg, wedding_05.jpg, wedding_03.jpg. Nii avanevad ainult need pildid, mille teie klient on valinud, mis säästab teil palju aega failide otsimiseks.
Kui olete neid juba retušeerinud, peate need vaid üles laadima. Saate need ükshaaval üles laadida, klõpsates klahvi Pildi üleslaadimine igaühele neist. Pange tähele, et peate alati asendama originaalpildi teise pildiga, mis säilitab originaalsuhted.
Kui Võimaldab pildi redigeerimist/väljalõikamist on aktiveeritud aadressil Müügi seaded, ei ole võimalik pilti vahetada kliendi poolt tehtud töödeldud kärpega, kuna see võib põhjustada vigu.
Kui teie lõplikud üleslaaditavad failid on sama nimega kui asendatavad failid, saate need kõik korraga üles laadida, klõpsates nupul Laadige kõik pildid lahtiselt üles.
Pärast üleslaadimist muutub piltide staatus vastavalt.
Klõpsake tööriistal Edit, et näha originaalpildi ja üleslaaditud pildi võrdlust.
Tellimuse lõpuleviimiseks peate vaid klõpsama nuppu Tootmise vabastamise tellimus. Kui naasete tagasi Tellimuste haldamine, näete, et tellimuse staatus on uuendatud.
Tellimuste käsitsi vabastamine
Kui kõikidesse teie galeriidesse üleslaetud pildid on lõplikud, retušeeritud, kvaliteetsed failid ja soovite iga tellimuse käsitsi heaks kiita, saate ka selle võimaluse hõlpsasti aktiveerida. Kõik, mida peate tegema, on minna oma müügi- ja arve seadistustesse jooksul Müük ja aktiveerida Käsitsi tellimuste vabastamine valik.
Kui see on aktiveeritud, tuleb kõik teie klientide poolt tehtud tellimused käsitsi heaks kiita teie poolt aadressil Tellimuste haldamine enne tootmisse minekut.