Kaebuse esitamine
Fotoportaalis on mitu võimalust kaebuse esitamiseks:
1. Saatke klient otse klienditoele
Võite teavitada klienti, et ta võtaks otse ühendust meie tugiüksusega. Me vaatame juhtumi läbi, uurime asja ja pakume sobiva lahenduse.
2. Edastage kaebus ise edasi
Te võite ka otse meiega ühendust võtta, esitades kliendi kaebuse üksikasjad ja saates meile sõnumi koos kogu asjakohase teabega.
3. Esitage kaebus tellimuste haldamise kaudu
Kaebuse saate luua ka tellimuste haldamise vahendis.
Sisestage kliendi e-posti aadress ja tellimuse number. Mõlemad leiate oma fotoportaalis Müügipaneel menüüst Tellimuste haldamine.
Pärast sisestamist klõpsake paremas ülanurgas nupule Toimingud, valige kaebus ja täitke nõutav teave.
Märkus: klienti teavitatakse automaatselt, kui kaebus on sel viisil esitatud.
Võimalikud kaebuse lahendused
Reprodutseerimine: Kui võimalik, reprodutseerime artikli, et klient saaks tellimuse kiiresti ja korrektselt kätte.
Voucher: Võime anda teile vautšeri (koos saatmiskuludega), et saaksite toote ise uuesti tellida. Selle lahenduse eelis on see, et teie kasum esialgsest tellimusest jääb puutumata.
Tagasimakse: Soovi korral saame vaidlusaluse toote eest makstud summa otse kliendile tagasi maksta. Märkus: Teie kasumit vähendatakse vastava summa võrra.
Kuidas kasutada vautšerit kaebuse korral
- Mine Saal Digitali veebisaidile ja logi sisse oma kontole.
- Valige veebilehel Tooted toode, mida soovite uuesti tellida.
- Lisage ettevalmistatud projekt oma ostukorvi.
- Sisestage Sooduskupongi kasutamine väljale meie poolt saadetud vautšeri kood.
- Vajaduse korral sisestage kliendi tarneaadress.
- Viige tellimus lõpule.