Tarkvara veateated
Harvadel juhtudel võib tarkvara kuvada veateate. Soovitame esimese sammuna kustutada ajutised failid ja seejärel kontrollida, kas veateade ilmub endiselt.
Ajutiste andmete kustutamine
Avage seaded (juurdepääsetav hammasratta ikooni kaudu) ja valige Kustuta ajutised andmed. Märkige kõik kolm valikut ja kinnitage Kustuta nüüd:
- Kustuta ajutised andmed
- Kustuta alla laaditud kujundused
- Kustutage pisipildid
Ilmub dialoogiboks, mis teavitab teid, et tarkvara tuleb sulgeda. Palun käivitage tarkvara uuesti.
Veateade ei tohiks uuesti ilmuda, kuid kui see ilmub, kontrollige järgmisi punkte.
Veateade on alati samal lehel projektis.
Kui probleem esineb ainult teatud lehekülgedel, valige mõjutatud leheküljed ja kustutage kogu nende lehekülgede sisu projektist. Selleks klõpsake parempoolses paanis Page ja valige Select All (valige kõik). Eemaldage valitud elemendid, vajutades klaviatuuril delete-klahvi. Kihidesse ei tohiks enam ühtegi elementi jääda.
Seejärel nimetage pildifailid ümber, kleepige sisu (ümbernimetatud pildifailid, tekstikastid jne) tagasi lehtedele ja salvestage projekt uue nime all.
Pilte ei saa kuvada/laadida
Kontrollige esmalt, et pildid on salvestatud toetatud failivormingus
macOS: lubage kujundustarkvarale täielik juurdepääs kõvakettale. Jaotises Security > Privacy > Full Disk Access (Turvalisus > Privaatsus > Täielik kettale juurdepääs) saate määrata, millistele rakendustele peaks olema täielik kettale juurdepääs. Lisage siia oma kujundustarkvara. Seejärel peaks see saama näha teie pildiallikaid. Õigustega seotud probleemide vältimiseks võite proovida ka pilte testina töölauale salvestada.
Ma ei saa oma tellimust üles laadida
Palun kontrollige oma arvuti seadeid, et näha, kas tulemüür või viirusetõrjeprogramm blokeerib tarkvara. Kui see on nii, vabastage Saal Design tarkvara nendes programmides. Seejärel peaks üleslaadimine toimima probleemideta.
Tarkvara ei ole võimalik paigaldada ega käivitada
Kui te ei saa Saal Design tarkvara paigaldada või käivitada, kontrollige, kas tarkvara ühildub teie operatsioonisüsteemiga ja kas teie tulemüür ei blokeeri seda.
Kas seda blokeerib teie tulemüür või viirusetõrje-/viirusetõrjeprogramm. Kui see on nii, siis palun vabastage Saal Designi tarkvara nendes programmides blokeeringust.
Tarkvara käivitub ainult offline-režiimis
Midagi blokeerib tarkvara juurdepääsu internetile. Palun kontrollige oma arvuti seadeid, et näha, kas tulemüür või viirusetõrjeprogramm blokeerib tarkvara. Kui see on nii, vabastage Saal Design tarkvara nendes programmides. Seejärel peaks üleslaadimine toimima probleemideta.
Viga 3001, viga 2038 või teade " Access denied" (juurdepääs keelatud ).
Tarkvara ei pääse ligi ühelegi failile teie süsteemis. Palun kontrollige, et teie kõvakettal oleks piisavalt vaba ruumi, et teil oleks täielik juurdepääs kõigi failide ja kataloogide jaoks ning et ükski viirusetõrjetarkvara ei blokeeriks juurdepääsu. Kui see on nii, vabastage Saal Design tarkvara blokeering asjaomastes programmides. Seejärel peaks üleslaadimine toimima probleemideta.
Kas teil on ikka veel probleeme?
Kui teil on endiselt probleeme, võtke palun ühendust klienditeenindusega ja esitage järgmine teave:
- Rääkige meile, milliseid samme te kasutuse ajal tegite, kuni veateade ilmus.
- Saatke meile ekraanipilt probleemist
- Teatage meile oma operatsioonisüsteemi nimi + versioon.
- Saatke meile veaprotokoll
Tarkvara veaprotokoll
Tarkvara vealogi leiate, kui klõpsate paremas ülanurgas asuva hammasrattaga nupule Settings ja seejärel avanevas aknas nupule Open folder with log files (Ava kaust logifailidega ). Palun saatke meile kõik viimase 7 päeva logifailid.